Tuesday 30 July 2013

Agen pengedar diperlukan

Salam mommies semua...dah start buat persiapan raya? Kuih muih nak kena bakar, ketupat nak dianyam, baju raya nak dibasuh....dalam kesibukan menyambut Syawal jangan lupa ye semarakkan ibadat malam2 terakhir Ramadan ni :)

Good news untuk mommies yg ingin menambah side income ataupun yg suka berniaga, kami sedang mencari agen pengedar untuk barangan Tropika dari seluruh negara. Jika mommies adalah pengguna barangan Tropika dan berpuas hati dengan keberkesannya, ayuh sertai kami & kongsikan produk bagus ini dengan mommies yang lain. Insya Allah di samping menambah pendapatan, kita juga boleh sambil2 menolong mommies lain yg mungkin anaknya juga ada masalah ekzema & masih tercari2 penawar yg sesuai.

Modal pengedar adalah minimum RM399, mommies boleh buat secara online ataupun jualan di kalangan rakan pejabat. Sila contact ye untuk details lebih lanjut :)

1 comment:

  1. Oh ya, untuk pengedar kami akan pamerkan contact details pengedar di FB & website. Free marketing. Untuk yg ada kedai/kiosk, poster & bunting juga available.

    ReplyDelete